© Layout by Julia E.

2.5.2015

muutama maistiainen uudesta kodista

 photo 63fc0634-d7ab-4975-aac5-923622d50ede_zpsfebov9ar.jpg
 photo DSC_0005_zpsjomwg2v7.jpg
 photo c0441074-eebc-4657-98b3-7d6808f2a412_zpsbxxy7ov0.jpg

Heiii! Kyllä joo, edelleen oon hengissä vaikka postauksia ei oo näkynyt, hups. Mulla oli tämän viikon alussa muutto (superiiiiiin) uuteen kotiin ja ah, mä oon rakastunut. Täällä on nyt hyvä olla:-). Ja kyllä, tuutte saamaan vielä mooonen monta kuvaa kodista. Pakko sanoa, oon muutenkin ollut jotenkin tosi onnellinen koko tämän viikon, mutta sehän on vaan hyvä juttu. Uuden kodin sisustamista ja töissä oloa, niistä on tämä viikko tehty. Vappuna oli kans tosi hauskaa, oltiin porukalla Tanjan tupareissa ja käytiin Paanan kanssa sitten naamiaisissakin pyörähtämässä, oh god:-D Tänään suunnitelmissa on (taas??!) mennä viettämään iltaa porukalla ja saa taas jännittää mihin sitä illan mittaan ajautuu, haha! Mutta nyt mä painun kattoon jotain päälle pantavaa, että pääsis ees joskus lähtemään. Ihanaa lauantai-iltaa


PS. eikö tänään vois olla mun jotkut harjoittelu synttäripartyt?:-D Huomennahan mä tosiaan jo täytän vuosia.. Ja ens viikonloppuna juhlitaan niitä. Oijjooi..

PPS. tämä biisi!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!