© Layout by Julia E.

28.5.2015

life via iPhone

 photo IMG_2032_zpsw0ngejpk.jpg
vappuna seikkailtiin paanan kanssa matti nykäsenä ja tuksuna. onpa vaikee arvata kumpi oli kumpi.. :-D harmi
kun hukkasin ton naamarin varmaankin taksiin, buu // tanja

 photo IMG_2033_zpsgkzkc3qq.jpg
haha huomatkaa takarivissä kaksi tuksua!!:-D jaksaa aina kyllä naurattaa tää kuva, huhhuh että olikin kiva vappu! //
ja heti sitä oltiin taas vapun jälkeisenä viikonloppuna menossa.. ja huom. vihdoin saavutettu täydellinen hiusväri!

 photo IMG_2034_zpsemodgmad.jpg
mun sweet 22 -synttäreillä♥! loppuillan kuvia ei sitten enää kehtaakkaan tuoda päivänvaloon.. haha! //
ja seuraavana päivänä äitienpäivänä pirtsakkana lähdössä kyläileen, ei härregyyd

 photo IMG_2036_zpsubwqh68q.jpg
käytiin työporukan kanssa mustallakarilla syömässä toissaviikonloppuna, yummyyy! // ♥!!!

 photo IMG_2035_zpseqohyzqq.jpg
työselfie ennen työpäivän alkua! kerrankin onnistuin näyttämään töissä suht normaalilta.. // haha, pitää
muuten aikalailla paikkansa:-D

 photo IMG_2037_zpse6ovv4v6.jpg
 // äiti teki mulle kasvisruokaa, johon sisältyi tietenkin mun lempparia - halloumjuustoa, yum!:-)

 photo IMG_2039_zpsxdfd6f25.jpg
todiste, että olin tosiaankin keräämässä käpyjä! en ymmärrä miksi tää herätti niin paljon hilpeyttä kavereiden kesken.. 
:-D // mummi oli tehnyt ruokaa, ihana! ei sillä, ei sieltä kyllä ikinä pääse lähtemään syömättä..

 photo IMG_2040_zpsqohmjuxp.jpg
hahah, en kestä:-D! // eilen lähdössä treenaamaan paanan kanssa, parasta?


Milloinkohan täällä on viimeksi nähty tämän tyyppinen postaus? Huhtikuun alussa vissiinkin, eli ihan liian kauan sitten. En vaan saa siirrettyä puhelimesta kuvia koneelle, koska mulla on chromebook, ja tähän ei saa ladattua edes itunesia? Tai sitten mä en vaan osaa, haha. Joudun siis aina tulla äitille ja käyttää langatonta verkkoa, ja kaiken väkerryksen jälkeen vasta sitten ladata ehkä vaikeimman sovelluksen kautta ne tänne. Eli aikamoinen homma siis, johon mun kärsivällisyys ei tosiaankaan meinaa riittää.. :-D

2 kommenttia:

  1. Tuo naamari roikkuu jostain syystä meidän palohälyttimessä kiinni. Aina kun luon katseeni siihen, se muistuttaa mua ettei mun asiat ookkaan niin huonosti. Nimittäin joku päivä vielä raillakkaan illan päätteeksi unohdan ne makkaraperunat siihen liedelle eikä palohälytin sitten tuksun takia soikkaan, niin jääpä mustakin joku opettavainen tarina lapsille kerrottavaksi.

    xoxo pelle positiivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olipas vaikee arvata keneltä tää kommentti on:-D haha, ihana! ja hei pitäkää hyvää huolta siitä naamarista, ennenku tuun hakeen sen takasi..!

      Poista

kiitos kommentistasi♥!