© Layout by Julia E.

11.3.2015

 photo FotorCreateddd_zps4opp83mo.jpg
 photo DSC_010999_zpskrx4phqh.jpg

Mulla oli vähän aikaa sitten vaikea päätös edessä, meenkö lenkille vai kirjotanko tänne. Ja mä päätin (laiskana, nyt omatunto soimaa..) jättää lenkin välistä ja sen sijaan valita löllöilyn.. :-D Mutta ehkä parempi näin, on nimittäin tuntunut vähän sairaalta olo. Toivottavasti ei nyt tuu se influenssa mitä on liikkeellä, buuhuu! Tänään on kyllä muuten ollut kiva päivä, oon ollut töissä ja sen jälkeen kävin kiertelemässä kirppiksillä. Oon muuten huomannut että mä en ookkaan mikään aamuvuorojen vihaaja (:-D), koska tuntuu päivä heti paljon pidemmältä, jos on ensin ollut töissä ja sit kerkee vielä tehdäkkin jotain. Ja ah, yks mikä vaikutti kans mun mielialaan, oli tuo ihana aurinko mikä tänään paistoi! Jeejee, kevät tulee♥

1 kommentti:

kiitos kommentistasi♥!