© Layout by Julia E.

5.5.2014

lauantain synttärikemut

 photo Collage_zpsd27495b5.jpg  photo DSC_0007_zps1a1b4d96.jpg  photo DSC_0003_zps90eccc78.jpg  photo DSC_0022_zps93075d21.jpg

siis mulla oli niiin huippu lauantai!! synttärit onnistui ihan täydellisesti. sain tosi kivoja lahjojakin, muunmuassa sen aalto-maljakon, ne pinkit litat, kukkia, rahaa, lahjakortteja, kaikennäköisiä pulloja viinipulloista kuohuviiniin, jnejne. hehkutin eilenkin koko päivän sanelle, että kuin kiva lauantai mulla oli.. hahah!:-D kiitos tyypit, että olitte tekemässä mun synttäreistä niin mahtavat♥!!! aamupäivästä kierreltiin sanen kanssa kaupoilla ettimässä kaikkia viimehetken juttuja, ja päivällä sane yllätti mut ja kokkas mulle, aww! sain ihan ylihyvää ruokaa. sit alkuillasta porukka tuli tänne meille, oltiin täällä ja illemmalla lähdettiin sit baariin. koko illassa ei oo mitään valittamista! yöllä kun tultiin sanen kans taksilla kotiin, ja valitin sille kuskille jotain et kuin kallista taksilla on kulkee (lol perus minä, oon välillä kyllä niin nolo....) nii tää ihanan kilttinä vaan tokas et 'no näpäytän tän mittarin tasan kymppiin, synttärisankarin kunniaksi', kuin kilttiä oikeesti:-D! ja törmäsin sociksessa niin ihanaan typyyn että! terkkuja sinne jos luet tätä♥ hehkutin totakin eilen sanelle, tuli niin hyvä mieli niistä kohteliaisuuksista!:-)

   photo DSC_0018_zps65f13f1e.jpg photo DSC_0035_zps84bcb601.jpg
 photo Collage2_zps2327316d.jpg
 photo DSC_0042_zpse3f2e8e5.jpg  photo DSC_0037_zps1afbf058.jpg
 photo DSC_0039_zps1a04df15.jpg
 photo DSC_0061_zps196b572a.jpg  photo DSC_0070_zpsf2bb1286.jpg  photo DSC_0057_zpse7894964.jpg  photo DSC_0066_zps4af31f9a.jpg  photo DSC_0075_zps9bba37e5.jpg

tuntuu että tää koko postaus on kauheeta kehuskelemista vaan, haha! ja huutomerkkejäkin on varmasti enenmmän kuin laki sallii... mutta tiivistettynä; mulla ei oo vähään aikaan ollut noin kivaa, kiitos♥

2 kommenttia:

  1. Olis kiva kuulla miten ootte tavannut poikakaveris kanssa ja miten päädyitte yhteen:) oon vasta alkanut lukemaan sun blogia enkä kauheen pitkälle oo ehtiny noita vanhempia tekstejä lukea joten en tiiä ootko jo kirjottanut siitä aiheesta jotakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tervetuloa lukemaan vaan, toivottavasti tykkäät!:-) ja enpäs oo aiheesta sen kummemmin oikeen mitään kirjotellu, pitää kattoo jos tossa 2-vuotispäivänä vaikka keksis jotain järkevää kirjotettavaa aiheesta.. :-D

      Poista

kiitos kommentistasi♥!