© Layout by Julia E.

3.5.2014

happy birthday to me

 photo DSC_0015_zps6ad615da.jpg  photo DSC_0019_zpscb3ee948.jpg

muistan kun laitoin mun puhelimeen laskurin (lol..:-D), että montako päivää mun synttäreihin on. ja tänään se näyttää tasan 0 päivää! mihin tää aika menee!? huhhuh, onneks ei oo kuitenkaan mitään sen kummempaa ikäkriisiä havaittavissa (ainakaan vielä)! synttärilahjojakin oon jo saanut, lemppareiks tais kuitenkin nousta mummilta saama aalto -maljakko ja äitiltä saamat PINKIT LITAT ♥♥♥!! en kestäää.. :-D oon niin onnellinen - vaikka eihän noi lahjat oo pääasia:-) 

mut nyt mun pitäis olla jo kovaa kyytiä suihkussa, syömässä ja alkamassa valmistautumaan. saa nähdä, että kerkeenkö olla seittämältä valmis.. kivaa lauantai-iltaa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!