© Layout by Julia E.

4.2.2014

pientä kivaa..

vitsit oon saanu tänään paljon aikaseks! aamulla heräsin jo ennen puolta seittemää ku mentiin paanan kans salille, vähän kyllä väsytti mut sit salin jälkeen oli kyllä jo pirteä olo:-) sitten aamupäivästä lähdin käymään seppälässä ja kirpparilla (pitkästä aikaa!!), ja samalla pyörähdin kaupungissa h&mllä. mä oon jo pidemmän aikaa tarvinnut sellasta vähän pienempää meikkilaukkua, jonka voi just ottaa esim johonki reissulle mukaan, ettei tartte kaikkia meikkejä raahata.. no, onneks sieltä h&mltä löytyi ihanan pieni meikkilaukku ja samalla iskin silmäni muutamaan muuhun juttuun..

 photo DSC_0064_zpsc2b1fb2c.jpg

..ripsiväriin, kynsilakkaan ja ylläriylläri puhelimen kuoriin (ihanku niitäkin ei olis jo tarpeeks..). mä vaan kuvittelin, että toi kynsilakka olis semmosta kunnon glitteristä eikä semmosta mitä yleensä tollaset tuppaa olemaan, mut ei! ei ollut peittävää ja sai pistää kaks kerrosta että sen kimalluksen ees huomas. voi että ärsyttää!:-D miks ei voi olla semmosia kunnon glitterilakkoja..?! ja joo, suuret on mullaki murheet:-D ja itseasiassa mulla ei oo ikinä ollut h&mn ripsaria, vähän jännittää että minkälaista toi on...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!