© Layout by Julia E.

3.2.2014

life via iPhone

 photo IMG_60761_zps4299bc63.jpg
1/pakollinen sovituskoppi-poseeraus.. 2/tampereen reissun ostoksia

 photo IMG_60771_zpse9620b5e.jpg
1/mä rrrrakastan kynttilöitä!!♥ btw huomasin vasta ny ladattuani ton kuvan että on kyllä hiukan tärähtäny.. :| 2/ite tehtyä tomaattikeittoa, musta on kuoriutumassa kunnon kokki/leipurihiiva, tänään innostuin nimittäin tekemään rahkapullia.. 
ja joo kyllä, ihan ite!

 photo IMG_60781_zpsabe3dfa8.jpg
1/silmäpussiselfie.. 2/hahahhaha!! nähtiin paanan kans tää kuva joku muutama vuosi sitte takaperin, ja ollaan yritetty metsästää tätä ja vihdoin ja viimein mä löysin tän pari päivää sitte:-D haha kattokaa tota koiraa, niin hassu!! tässä taas tätä oudompaa huumoria.. oon nauranu tälle kuvalle siitä asti ku löysin tän..

 photo IMG_60791_zpse2e86214.jpg
1/hedelmäsalaattia:-) 2/lauantain kova meno, saunomista ja kasvonaamioita!


mulla oli tarkotuksena tulla lisäilemään kuvia/kertomaan tänne vähän viikonlopun kuulumisia, mutta mutta.. yllättäen mun tuurilla kamerasta loppui akku just ku olin lataamassa kuvia koneelle.... arghh. vaikka ei mulla oikeestaan varmaan oliskaan ollut sielä muutako lauantain herkuista kuvia:-D vietettiin siis lauantaina pitkästä aikaa tytyjen kans ihan vaan rauhallista iltaa, käytiin saunomassa, tehtiin kasvonaamioita, herkuteltiin, juoruttiin ja katottiin tvtä. ihan tällästä tavallista, mut oli jotenkin niin rentouttava ilta. harmi vaan ku tämmösiä ei tuu pidettyä useemminkin, mut toisaalta tämmösistä harvoista illoista osaa sit taas nauttia enemmän♥ vitsi ku mulla olis niin paljo kerrottavaa (=turhaa löpinää), mut en jotenki osaa nyt pukea ajatuksia sanoiksi.. :-D 
nyt rentoutumaan ja kattomaan salkkareita, jotenki ollu kauheen väsyttävä päivä.. mut kivaa viikonalkua teille♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!