© Layout by Julia E.

18.1.2014

tampereella

heippa! en kyllä kauheesti kerkee nyt kirjotella, koska lähdetään kohta jeppikseen. aateltiin käydä vähän kiertelemässä kirppareita ja kauppoja, sen jälkeen käydä syömässä jossain intialaisessa:-) kivaa vaihtelua, ettei aina vaan oo kokkolassa. mutta niin, munhan piti tosiaan kertoa mun ja paanan tampereen reissusta. se meni oikeen hyvin, aamulla lähdettiin kasin aikoihin ja illalla olin puoli kymmeneltä kotona. sekoiltiin kirjaimellisesti tampereen keskustassa (krhm..), shoppailtiin ja syötiin. ainut pettymys koko päivässä oli fransmanni, missä käytiin sit syömässä.. ihan hirveetä ruokaa, hyi! onneks kuitenki shoppailu oli kivaa, heheh, ja hei miks täällä ei voi olla bikbokia?! sieltä mä löysin suurimman osan mun ostoksista. mut en  mielestäni ees paljoa mitään ostanut, vaikkakin ylitin ehkä hieman mun budjetin.. haha! joitain kivoja juttuja silti lähti mukaan. mut aattelin postata niistä sit joku toinen kerta, nyt en yksinkertaisesti vaan kerkee. ähh, tuntuu että tää teksti tökkii niin pahasti ja aivot on aivan jumissa, joten ehkä on vaan parempi jos lisään muutaman kuvan (harmittaa kun en ottanu enemmän kuvia meidän päivästä, vaikka mulla oli kamera mukana koko ajan.. buuu) ja meen laittamaan hiuksia..

 photo DSC_0005_zpse94e5807.jpg photo DSC_0006_zpseede6b78.jpg  photo DSC_0016_zpsf294832f.jpg  photo DSC_0020_zps5491aa6c.jpg  photo DSC_0019_zps5c0c90c0.jpg  photo DSC_0018_zps1d18f24f.jpg

siinä olis huima kuvasaldo.. arghh! miks en voi ikinä olla reipas tossa kuvailussa..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!