© Layout by Julia E.

15.1.2014

from my phone

 photo IMG_58881_zpsd9e6c568.jpg
1/uuden vuoden lookkia. tuo kaulakoru pääsi vihdoin käyttöön, se on niiin ihana, mutta mun mielestä sitä 
on vähän vaikea yhdistellä vaatteisiin.. mut tohon mekkoon se sopi hyvin! 2/hahahah:-D!!!

 photo IMG_58891_zpsa3f7d0e6.jpg
1/minä ja mun tytyt♥ viime lauantaina lähdössä vallottamaan kaupungin yöelämää. 2/..ja uusi toppi päätyi päälle.

 photo IMG_58941_zps24cdad4c.jpg
1/eilen näytin mm. myrtsiltä. 2/lakkailin tänään mun kynsiä, alla paanalta saama nudelakka ja päällä pieni glitterikerros.
huomatkaa ihanat katkenneet kynnet.. boohoo!


moi! aattelin nyt taas laitella tännekkin vähän puhelimen kätköistä löytyviä kuvia, ei oo kyllä paljoo tullut otettua puhelimella(kaan) kuvia.. en tiiä mikä siinä on, mut jotenki näi talviaikaan mulla ei oo oikeestaan yhtään kuvausfiilistä, ei inspaa kuvailla niin puhelimella kuin kamerallakaan (viimeisenä mainitulla vähiten!! ARGHH uus kamera mulle ja heti!). nojoo, eipä se auta marista. mun tämä päivä lähti jäätymisellä käyntiin, oli meinaan vähän kylmä polkea tuolla salille.. mut nyt on kyllä pirtee olo kun on urheillut jo tälle päivälle:-) ja hei! me lähdetään huomenna paanan kans roadtrippinä tampereelle, yay! vähän kyllä jänskättää lähteä. ja mitenhän mä ees jaksan herätä niin aikaisin (käsky kävi että kasin aikoihin pitäis olla valmiina ja sillon oltais jo lähdössä..)? voin vaan kuvitella minkälainen reissu siitä tulee.. no mutta wish me luck (tai paana sitä taitaa tarvita sillonku minä oon ratissa..)! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!