© Layout by Julia E.

7.10.2013

you used to say I won't know or when until it cost me, like I won't know real love till I've loved then I've lost it

 photo DSC_0018_zpsdae55f3f.jpg  photo DSC_0040-horz_zps85afb04c.jpg  photo DSC_0024_zpsa8e34bd8.jpg  photo DSC_0002-horz_zpsfa38b5f7.jpg  photo DSC_0019_zpsb5e89f5a.jpg

tää päivä alkoi paremmin ku hyvin. heräilin ysin jälkeen ja lähdin lenkille, vitsit ku olis ollu kamera mukana.. oli kyllä niin ihana raikas syksyinen ilma♥ tänään suunnitelmissa olis käydä äitillä, ostamassa paanan kanssa mulle hiusväri (näitä pitää vielä vähän fiksailla..) ja illemmalla sit värjätään tää pehko. btw noi kuvat on lauantailta ja tajusin noita muokkaillessa että mulla on kyllä ollut noi housut jalassa enemmän ku laki sallii. mutta ne on ainaki hintansa arvoset:-D ja pitää käyttää niitä nyt useesti ku talvella tulee varmasti pidettyä harvemmin.. mun mielestä tuo armyvihree väri on niin syksyinen. mutta nyt mä kiiruhdan meikkailemaan, mun pitäis kohta olla jo äitillä. moimoi ja kivaa viikonalkua♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!