© Layout by Julia E.

5.10.2013

lately

 photo IMG_48191_zps282744cb.jpg
1/booohoo 2/näin meillä pelattiin ennen. kuulemma uus tv oli siksi tarpeellinen että enää ei tarvi makoilla lattialla että 
näkee jotain..

 photo IMG_48201_zpsa33a8660.jpg
1/löysin tuon eriväri korun seppälän alesta ja toi piikkikoru lähti muuten vaan mukaan.. ihania !! 2/selfie..

 photo IMG_48211_zps9243f4f6.jpg
1/selfie again.. 2/WOHOO, laitoin mun puhelimeen joululaskurin♥

 photo IMG_48341_zps715c845b.jpg
1/löysin jyskistä tommosen kivan säilytysrasian koruille:-) 2/..ja taas omaa pärstää

oho, onpas siitä jo aika kauan ku viimeks höpöttelin.. tuntuu, että aika vaan katoaa johonkin enkä osaa käyttää sitä oikein. mulla oli kyllä tarkotuksena tulla jo eilen postailemaan, mutta hehheh.. mun blondius otti taas vallan.. yritin ihan tosissaan laittaa puhelimesta kuvia koneelle valehtelematta päälle kaks tuntia, kirosin vuoroin tietokonetta ja puhelinta ja yritin jopa googlailla että onko toi uus päivitys jotenkin vaikeuttanut tätä hommaa (eli siis kuvien siirtoa puhelimesta koneelle), mut vastausta ei löytyny mun probleemaan. no, lopulta sane tuli töistä ja kirosin sillekkin tätä konetta ja meinasin heittää puhelimen parvekkeelta alas.. päädyin sitte siihen tulokseen että mun puhelin on todennäköisesti rikki. tänään mä sit ajattelin yrittää uudestaan ja kappas vaan, mä onnistuin. samalla huomasin että vika ei ollut puhelimessa eikä tietokoneessa, vaan siinä etten ollu tajunnut yrittää laittaa puhelimen johtoa paremmin kiinni koneeseen.. whoops. että tämmöstä tällä kertaa, mun älykkyys yllättää välillä jopa mutki. mutta nyt mä voisin mennä meikkailemaan ja pukemaan, kivaa lauantaita kaikille♥

ja hei ps. mähän tosiaan tässä pari päivää sitten tein ask.fm:n, joten sinne saa heitellä kysymyksiä:-) löytyy tosta sivupalkista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!