© Layout by Julia E.

26.2.2011

pysäyttäisin hetken, jos vain osaisin

heippa :-)

eilinen oli kovin vilkas päivä.. :-D tulin kahdelta kotiin, menin viemään paanan kanssa kauppaan työhakemuksen, laura tuli hakeen meidät sieltä (hei onnee vielä kortista mussu ja hyvin sä ajoit ♥!) ja sitten haettiin tanja ja mari kyytiin ja ajeltiin, mentiin autokaistalle (aaaaaaaa) sen jälkeen vielä jätskille (kunnon syöpöt), ja sitte ajeltiinajeltiinajeltiin ja tulin kotiin :-) ja oli kyllä tooosi mukavaa ! paitsi että mä haluisin kortin jo :-( enkä jaksa oottaa . murr

mutta tässä asukuvia eiliseltä;

kivan nakkisormet ja muutenki kuivat kädet..

ja btw mä ostin torstaina uuden ihanan hameen mitä olin jo kuolannut.. eli menin siis hakemaan vaan sitä, mutta tietty mukaan tarttu muutakin.. niinku esim. uus timanttinen käsikoru sekä yks kiva paita (joka näkyyki noissa ylemmissä kuvissa) :-) mutta höh, mä en tajunnut ottaa siitä käsikorusta kuvaa enkä myöskään siitä hameesta, mutta ehkä te näätte ne huomenna :-) hhih
mutta kuitenki, harmi vaan kun mulla ei ole muita kuvia torstailta ja perjantailta (syynä on se kun mun kamerasta loppu akku.. mun tuuria ! niin en saanut eilen mitään kuvia ku oltiin tytsyjen kans ja muutenki)


ja kiva nyt mun nenä vuotaa koko ajan ja tuntuu että kurkku on tulossa taas kipeeks.. ei hemmetti jos tuun taas sairaaks !! :-( arghhhhhhhhhhhhHHHhh


xoxo,
fanny alexandra

ja niin joo, hauskaa lomaa kaikille joilla se eilen alkoi ! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!