© Layout by Julia E.

24.2.2011

mikä stressi ?

ARVATKAA MITÄ
mua ei stressaa enään mikään ! huh.. luulin jo että kuolen siihen.. mutta se helpotti ku sain tänään haettua viimein kaikkiin kesätyöpaikkoihin, mihin olin meinannutki ! (en onneks myöhään hakenu tai mitään ?) tiiän että ne olis pitäny hoitaa jo aikoja sitte, niin ei olis ollut mitään riesana, mutta kuitenki, oon niiin happyhappyhappy kun sain ne hoidettua, nyt pitää vaan toivoo että sais niitä töitä jostain :-)
ja muutenki nyt tuntuu että ei oo enään mitään huolia . ainut mikä vaan vähän huolettaa, on yks koulutehtävä mutta saan sen kyllä hiihtolomalla hoidettua (toivottavasti ?) :-D
btw huomenna on perjantai ! jeejee sitten mulla alkaa hiihtoloma . onneks..

mutta eipä muuta tällä kertaa, mä taidan mennä taas lukemaan ruotsin sanakokeeseen.. IHANAA

moimoi !




xoxo,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!