© Layout by Julia E.

9.12.2010

today is a good day








heippa !
tänään mulla on ollu tosi hyvä päivä, pakko sanoo ! ensinnäki, pääsin koulusta jo 13:00, oon kerenny jo lakata kynnet, pakata, siivota, pestä pyykkiä ja kohta meen käymään kaupassa ja äitillä :-) eli oon ollu myös ahkera ! ja kaikenlisäks juue yllätti mut ja toi mulle mun lempisalaattia; katkarapu-tonnikala chilikastikkeella, namsnams .

niin kun te varmaan luitte äsken kohdan 'pakata', eli mä oon siis lähdössä vuokattiin huomenna aamulla paanan kanssa . jipii ! mutta se meinaa myös sitä, että seuraava postaus tulee joskus sunnuntana illalla tai maanantaina, riippuu vähän kuin väsynyt mä oon sitte . ja voin luvata että sitte on kans paljon kuvia ! :-)

mutta nyyyyyt mä lähden kauppaan,
moimoi !

xoxo,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!