© Layout by Julia E.

13.12.2010

in this wonderland, where I met you











mulla on maailman ihanin poikaystävä !
no okei, on niitä varmasti muillaki ja tuo kuulostaa ällöttävän kliseiseltä mutta anyway ! se nimittäin oli siivonnut täällä ja vei mut oikeen syömäänki kun mä eilen tulin vuokatista ! aww<3
muutenki se koko reissu oli tosi mukava . käytiin paanan kans valokuvaamassa ja uimassa katinkullassa ja silleen . aika meni vaan tooosi nopeeta=o

mä meinasin tänään aamulla melkeen kuolla; kylmyyteen.. mä en tykkää ku on liian kylmä (okei, on se sillon ookoo ku saa kääriytyä lämpymään peittoon) mutta ei sillon ku pitää lähtee kouluun ja on muutenki ihan väsynykylmäinhottava olo aamulla :-( onneks mulla alkaa joululoma jo perjantaina ! huh .

mutta eipä muuta tällä kertaa, mä meen jatkamaan kahtomaan täykkäreitä>
byebye !


xoxo,
fanny alexandra

PS; mää koristelin meille tänään joulukuusen :-)
aika söpöhän siitä tuli !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!