© Layout by Julia E.

14.11.2010

sunday












vihaatteko tekin sunnuntaita ? mua ne jotenki vaan tympäsee ja ärsyttää ja ottaa aivoon jne . ku ei sillon ees yleensä oo mitään tekemistä .
tai tää sunnuntai on varmaan poikkeus ku mulla ei oo ollu tylsää tai
ärsyttäny:-D eli tää päivä on siis sujunu ihan kivasti . mutta kyllä tympäsee huomenna mennä kouluun ! nytki pitäis varmaan olla jo nukkumassa ku väsyttää niiiin paljon.. mutta aattelin kuitenki ilostuttaa teitä mun postauksella:-D

mun kännykkä on menny ihan sekasi (niinku määkin) tästä kylmyydestä . voi että ootan että saisin jo uuden puhelimen.. nimittäin KOSKETUSNÄYTÖN ! aaaa . en vaan vielä oikeen tiedä minkälaisen haluaisin.. tämmöne olis aika kiva;



joko valkosena tai liilana . mutta en sitte tiiä:--D en osaa päättää !

btw sillon torstaina ku tytöt tuli tänne ja tehtiin ruokaa nii oli muuten tosi kivaa ! kiiitos mari, paana ja tanja<3 mutta harmi vaan kun laura ei päässy mukaan:-(


nyt mä meen kyllä nukkumaan !
good night !


xoxo,
fanny alexandra

PS; ja hei mää muuten ostin uuden talvitakin !
tuo musta mikä aika useessa kuvassaki on, mick'sistä 59,90€ !

3 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!