© Layout by Julia E.

10.11.2010

I'M SO TIRED..

moikka :-)
mun päiviin ei oo kuulunu oikeen mitään erikoista.. kauheen kiireinen oon vaan ollu . tänäänki olin koulussa 10-16 ja sitte lähin heti paanan kans kaupunkiin ja tulin kotiin, menin äitille, tulin kotiin ja nyt meen kohta nukkumaan :-D huhhuh . btw, kävin aamulla hammaslääkärissä..........mulla on viisaudenhammas tulossa ! apua ! vähän alko pelottamaan sen poisto jne..
:--( sattuukohan se..?
mää pelkään muutenki vähä hammaslääkäriä:-( ällöttävää..

mutta ainaki huomenna on tiedossa kiiiiva päivä ! nimittäin tytöt (paana,laura,mari,tanja<3) tulee mun luo ja me tehään tooosi hyvää ruokaa . muutenki ihana nähä lauraa ja maria pitkästä aikaa silleen oikeen kunnolla ajan kans:-)

mää en jaksa enään kirjottaa (silmät ei meinaa enään ees pysyä auki..), joten määpäs jatkan tästä sitte joku toinen päivä !
hyvää yötä :-)


with love,
fanny alexandra

PS, mun päivää ei ainakaan helpottanu se että kaupassa ei ollu ees enään ben&jerry's cookie doughia ! argh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!