© Layout by Julia E.

29.10.2010

you amaze me







blaaa mä en tiedä mitä kertoisin tai mistä kirjottaisin . mun 'inspiraatio' on vähä hukassa aina tälleen iltasin.. tää viikkoki esim on menny kauheessa koomassa ! ja so fast ! en oo kerenny oikeen aina ees tajuta mikä päivä on kyseessä:-D ja oon ollu ihan kauheen väsyny:-( mutta onneks nyt on perjantai ja huomenna saan nukkua pitkään:-) mua myös harmittaa etten oo kerenny kirjottaa tänne tällä viikolla paljon mitään.. on vaan ollu aina kauhee kiire ja sillai .

btw käytiin eilen paanan kans kaupungissa ja kahvilla (eli siis valkosuklaakaakaolla) :-D ja hei ootteko muuten kahtonu mtvllä sitä my life as liz ? mää oon jääny aivan koukkuun :-D kuten myös miljonääriäiteihin . mua tympii ku kaikki vaan dissaa niitä ja väittää ettei ne muka oikeesti oo rikkaita ja ettei se muka olis todellista, mutta mää ainaki uskon niihin :-D hahah . en sitte tiiä teistä..? mun mielestä se on just ihanaa kahtella kaikkia niitä maisemia ja muutenki niitten elämää :-)


mutta nyt mä meen kattomaan tvtä,
byebye !

LOVE,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!