© Layout by Julia E.

25.10.2010

he ate my heart





mua ottaa niiiin päähän; nimittäin tuo ilma tuolla ulkona ! mä haluisin niin kovasti jonnekki ulkomaille justiinsa nytte . esimerkiks vaikka espanja ois aika kova sana kuin myös kreikka.. 8) ulkona on just tollanen ällön liukas-vaikee pöyräillä-yököttävän harmaa kylmä -ilma . mää en kyllä nyt tykkää yhtään . oikeen ärsytti lähtee kouluun aamulla ensinnäki, 1. syysloma loppu (ois voinu ihan hyvin jatkua vielä viikon), 2. mua väsytti ihan sairaasti aamulla (hyvä ku pääsin sängystä ylös), 3. TUO ILMA !!!!! anteeks nyt vaan jos vaikuttaa kauheelta angstilta mutta ei voi nyt mitään . tuntuu just sellaselta että tekee mieli valittaa:-D ! ja oonki kyllä tänään valittanu.. toivottavasti tämmösiä päiviä ei tulis usein..!

btw joulu lähestyy:-) pitäis vissiinki alkaa jo suunnitteleen kaikkia joululahja ostoksia ettei sitte jää mihinkää viime tippaan.. ja mun toivelista on jo valmis !



mutta nyt mää taidan jo kyllä mennä nukkumaaaaaan.. (tää päivä on nimittäin menny ihan koomassa) . joten hyvää yötä:-)

xoxo,
fanny alexandra



ps;

4 kommenttia:

  1. MATAFAKA!MÄÄKI HALUAN, ÄRSYTÄT KUVALLA MUA:( MENNÄÄÄÄÄÄÄN HUOMENNA ÄKKILÄHTÖ!

    VastaaPoista
  2. tsihiiii ! no kyllä muaki ärsyttää tuo kuva:-D mutta oli silti pakko laittaa . jooo huomenna lennetään espanjaaan:-) olis aika kova sana !

    VastaaPoista
  3. voisit niinku joskus kirjottaa uusiakin....

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!