© Layout by Julia E.

5.9.2010

feels good







ihanaa päästä kirjottaan tänne, uskokaa tai älkää .
mun teki jo toissapäivänä mieli kirjotella, mutten sitte kerenny ku piti muuttaa ja muutenki on ollu ihan törkeen paljon hommaa . mutta onneks nyt löyty aikaa:-) vaikka ei niin paljoo ku olisin halunnu, ku tanja tulee meille lakkaamaan mun kynsiä (aah, mun oma kynsienlakkaaja<3) . mun on kyllä ihan pakko sanoo, että vitsi siinä on kyllä paljo hommaa ku muuttaa ! kauheesti vaatteita, kenkiä, kirjoja, muita tavaroita, astioita, jne . mutta onneks oon ollu nopee ja saanu jo huiman määrän tavaroita paikoilleen:--) ja mikä on kaikista ihaninta, taivaallisinta, mahtavinta; mulla on isompi vaatekaappi(<3<3) ! kiva ettei tartte tunkee vaatteita sellaseen mitättömän pieneen tilaan enään:-D oon taivaissa .
musta tuntuu kyllä oudolta, etten enää asu kotona, mutta kuitenki mulla on jotenki vaan niin ihana vapaudentunne:-) (voikohan noin ees sanoo ?:-D)

ja nyt mun pitää vissiinki jo kiirehtiä ettei tanja suutu mulle ku mulla kestäääää .
mutta ensin kyllä meen syömään äitin tekemää vispipuuroo; nam .
ja hei muuten ! muistakaa että tänne saa kyllä kommentoida ihan reippaasti:-)


byebye honeys !
xoxo,
fanny alexandra



PS,
btw, eilen me oltiin ajelemassa kaupungilla, ja käytiin myös marinkaisissa ja lohtajalla, oli kyllä kivaa:---) kiitos taas kerran hassusta seurasta tuomas, tanja ja juue . vaikka tanja oliki kovinki raukka eilen:--D

PPS, voi olla etten pääse nyt pariin päivään kirjotteleen tänne, ku ei olla vielä saatu asennettua nettiä sinne kotia, nii joudun käymään aina äitin luona koneella:q

2 kommenttia:

  1. etkä ees kiittäny täsä seinän maalamisesta :(

    VastaaPoista
  2. anteeks=( mutta kiitin luonnossa . mutta no siis; KIITOS TANJA RAKAS KUN AUTOIT MINUA MAALAAMAAN SEINÄNI <3 :--)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!