© Layout by Julia E.

30.8.2010

I can only tell you what it feels like












kesti ainaki 20min että sain nää kaikki kuvat lisättyä ! ärrrr..
ei meinannu oikee ladata niitä tänne-.-

mutta siis, mulla oli tosi kiva viikonloppu ja voisinki vähän valasta teitä;
perjantaina: olin tanjalla ja mentiin kaupunkiin:-)
lauantaina: juhlittiin kavereitten kans venetsialaisia, oltiin torilla ja sillai .
sunnuntaina: oltiin tanjan kans paanalla tekemässä matikkaa ja sitte tehtiin paanan kans ihan yliparhaita soijasuikale tortilloja ! ahhhh.. kannattaa kokeilla !:p

ja muuten ! mitä mieltä ootte tosta uudesta(<3) takista ? mun mielestä se on ihana ja tosi lämmin:-) enpä ainakaan jäädy sitteku tulee toosi kylmät ilmat !
ainoot mitä mun pitäis vielä ostaa, tai siis mitä tartteisin, olis edelleenki ne korkeevartiset lenkkarit.. mutta en vaan löydä mitään semmosia hienoja=(
btw, muuutto lähestyy ! en oo vielä tainnukkaan kertoo että muutan mun poikaystävän kans yhteen:--) ja mulla on vaan niin paljon kaikkee mitä pitäis ostaa.. mm. käydä kahtomassa jotain kivaa sohvaa ja ruokapöytää . nice !

ja nyt tää saa riittää tältä kertaa, ku mä haluan lenkille>


love,
fanny alexandra

PS. kommentoikaa ihmeessä ! ne piristää mun päivää:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!