© Layout by Julia E.

8.8.2010

i'm in heaven







AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
määää oon niin onnellinen, tai oikeestaan iha super ! näin nimittäin petrin livenä eilen kokkola rockissa ! owwww se oli kyllä paras esiintyjä:---)
ja sitte ku lähettiin sieltä käveleen kaupunkiin päin (tai oikeestaan päästiin tuomaksen kyydissä:--) niin arvatkaa kenet näin siinä kebab novan eessä !!! no PETRIN ! vitsi oikeesti oon niin onnellinen vieläki . tietää ainaki mistä mä puhun koko seuraavan vuoden:-D ja se oli niin kiltti ja ihana ! anto ottaa vaan kuvia ja halas mua iha törkeen kovaa ja nosti sillai ilmaan ja pyöritti ! ohlalaaaaa :---D
ette oikeesti voi uskoa . ja anteeks nyt vaan ku tää koko aihe pyörii vaan petrin ympärillä mutta se oli yksinkertasesti mun elämän kohokohta:-Dd uskokaa tai älkää !



xoxo,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!