© Layout by Julia E.

5.9.2016

kesäkuun, heinäkuun&elokuun lempparit

Moikka! Mulla on vähän jäänyt välistä nää kuukauden lempparit, joten päätin nyt tähän postaukseen 
(otsikon mukaisesti) listata mun uusia ostoksia ja suosikkeja:-).

 photo DSC01662_zpsesp0cyzc.jpg

♥ Vanssit! Nää on ollut ehdottomasti lemppareimmat. Oikeestaan mamma osti nämä mulle, ja nää on jo 
jonkun verran kärsineetkin - oon nimittäin valehtelematta kulkenut melkein koko kesän näissä. Pitäis 
kyllä ottaa taas urakaksi putsata nuo...

 photo DSC01664_zpsasyucxt7.jpg

♥ Adidaksen pussukka-reppusysteemi:-D. Tuo on yllättävän kätevä ja tilava, tykkään tykkään!

 photo DSC01658_zpskqk49xgr.jpg

♥ Lancomen hypnose star -ripsiväri. Ei tuo ihan yltänyt mun suosikki-ripsiväriksi, mutta menettelee. 
Ainakin tosta saa kivasti lisää pituutta ripsiin!

 photo DSC01670_zps5ypxvlrq.jpg

♥ Kuulokkeet. En kestä näitä! Kuinka kivat voi kuulokkeet olla - ja hei, nää sopii täydellisesti mun 
puhelimen väriin:-D.

 photo DSC01666_zpsummbxq4x.jpg

♥ Essencen huulipunakynä. Toi on ihanan mattanen ja tuo kivasti väriä huuliin, eikä ollut edes pahan 
hintainen. Ehkäpä yks tämänhetken suosikki huulituote.

 photo DSC01672_zpshvosv3pn.jpg

♥ Adidaksen collegepaita. Rakkautta, rakkautta, rakkautta!

//Pakko vielä mainita muutama kappale, joita oon kuunnellut aivan liikaa; eli tämätämätämä ja tämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!