© Layout by Julia E.

17.4.2016

viikonlopun kuulumiset

 photo 7a77f766-d441-46ba-9a03-d9d0f2c0bc8f_zps8g2njamg.jpg

En oikeesti jaksa ymmärtää enää, että miten nopeasti aika kuluukaan? Ja tiiän, tiiän, päivittelen tätä samaa asiaa varmaankin tyyliin joka postauksessa. Mutta what, vasta äskenhän oli perjantai.. Mun viikonloppu sujui oikeen kivasti, vaikkakin suht rauhallisissa merkeissä. Perjantaina käytiin tytyjen kanssa kahvilla ja lauantaita vietin Paanan kanssa, tehtiin ruokaa ja sen sellasta. Mikähän siinäkin on, että muiden kanssa tehtyyn ruokaan jaksaa panostaa, mutta kun ite tekee niin se on mitä on:-D Tai ainakin mulla on usein näin! Tänään onkin sit ollut tosi mielenkiintoinen päivä, pestiin mummin kanssa ikkunat ja nyt oon somettanut vaan, haha. Mun sunnuntait on yleensäkin näin mielenkiintoisia = en jaksa tehdä oikeestaan mitään muuta kuin valmistautua henkisesti tulevaan viikkoon - no ei vaiskaan! Kyllä mulla joskus sunnuntaisin on ihan oikeetakin elämää (:-D). Aattelin ensin etten jaksa tänään urheilla (eilen oli aika tehokas kahvakuulatreeni...), mutta nyt tuntuu että pää räjähtää jos en pääse ulos. Kivaa sunnuntai-illan jatkoa

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!