© Layout by Julia E.

4.4.2016

maaliskuun lempparit

 photo DSC00881_zpsja6huqmp.jpg

♥ Suits! Tää on jotenkin ihan sairaan koukuttava sarja, vaikkakin musta tuntuu, että mulla meni
koko toinen tuotantokausi aivan ohi - ja alotin nyt siis kolmannen kauden:-D Tohon pitää keskittyä
ajatuksen kanssa. Ja AH Harvey Specter (Gabriel Macht) - man crush!!!

 Pääsiäinen. Hahah mä vaan niin tykkään tosta juhlapyhästä (ja sen mukana tulevista herkuista....).

 Mummilta lainattu Kätilö-kirja. Vihdoin kerkesin aloittaa lukemaan taas. En oo vielä päässyt hirveän
pitkälle tossa kirjassa, mutta vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta.

 photo DSC00890_zps44ptu00v.jpg

 Dermosilin itseruskettava. Ei tää nyt varsinaisesti oo mikään maaliskuun lemppari, koska oon käyttänyt
tätä pari kertaa aikaisemminkin. Mutta kuitenkin, tää on ehkäpä mun suosikki-itsari. Taas se läträys alkaa..

 Lorealin meikkivoide. Oon tykännyt aivan älyttömästi tästä! Tuo menee ehkä jopa We Care Iconin meikkivoiteen
ohi (josta mainitsin tässä postauksessa). Peittää älyttömän hyvin eikä muuten kiillä naama yhtään, terkuin
ex-kiiltomato.

 photo DSC00887_zpsvj5ozjpe.jpg

 Pakko heittää tähän väliin taas yksi biisi, jota on tullut kuunneltua repeatilla joka päivä. Se on siis tämä.

 Kaverit! Ei tää ehkä ihan kuulu tähän maaliskuun lemppareihin, vaan yleensäkkin. Mulla vaan on niin parhaimmat
kaverit, enkä tiiä kuinka hukassa olisinkaan ilman noita tyyppejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!