© Layout by Julia E.

17.1.2016

sunnuntain kuulumiset

 photo DSC00734_zpsnyaoqxgz.jpg
 photo DSC00737_zpsevjqhcwv.jpg

Oon saanut tänään aika paljon juttuja tehtyä - on kyllä muutenkin ollut kiva ja rento päivä, ilman mitään kiirettä. Aamusta heräsin salille ja voi että mä olen siitäkin iloinen! Haha, siis siitä, että jaksoin herätä suht aikaisin, mutta myös siitä että oon oikeesti saanut itelleni nyt kunnon ruoka&salirytmin. Oon varsinkin tosi helpottunut tosta ruokarytmistä. Tein itelleni selväksi sen, että on pakko muistaa syödä vähintään kolmen tunnin välein ja tällähetkellä syön siis aamupalan, lounaan, välipalan, päiväruoan ja iltapalan. Tietenkin kaikilla on varmasti erilaiset syömistottumukset, mut tää rytmi sopii mulle oikein hyvin. Kuulostankohan nyt ihan tyhmältä kerta oon noin innoissani jostain ruokarytmistä.. Hahah! No mut anyways, tää on mulle aika iso asia loppujenlopuksi. Uskon kyllä että saan ton pidettyä yllä, kunhan en lipsu yhtään.. :-) Tuli muuten jotenkin ''vanhat ajat'' mieleen tätä tekstiä kirjoittaessa, koska mullahan oli aina ennen oikeestaan vaan tälläisiä ns. kuulumispostauksia.
Ah good old times!:-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!