© Layout by Julia E.

30.12.2015

mun joulu

 photo DSC00564_zpsahnlailf.jpg  photo DSC00567_zpsopdrga5y.jpg  photo DSC00573_zpslqkb58pv.jpg  photo DSC00587_zpsnkraw0w2.jpg

Mun joulu sujui oikein hyvin! Vähän liian nopeestihan se oli ohi - tää joulufriikki olis voinut oikeen mielellään nauttia vielä pidempäänkin. Käytiin aattoaamuna haudoilla, oltiin äitillä, syötiin hyvin, availtiin lahjoja, käytiin mummilla... Tollasia perus joulu-juttuja, mut mä niiin tykkään Olin myös oikein tyytyväinen mun lahjoihin, ja niistä lahjoista päätellen olin ollut tosi kiltti tänä vuonna, haha! Paketeista paljastui muunmuassa ulkoinen kovalevy (!!!), Victoria's Secretin aivan ylisöpö oloasu, Acon tuotteita, aikuisten värityskirja, Versacen hajuvesi, lahjakortteja.. :-) 

 photo DSC00628_zps4aypfsgg.jpg
 photo DSC00617_zps6iplsezv.jpg
 photo DSC00614_zpsuwnwqmno.jpg

Tää vuosi on mennyt super nopeasti kyllä ohi, ja huhhuh mitä kaikkea onkaan kerennyt tapahtua. Mut kaikenkaikkiaan mä oon tällähetkellä onnellinen, enkä malta odottaa mitä seuraava vuosi tuo tullessaan.. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!