© Layout by Julia E.

18.11.2015

voi väsymys

 photo FotorCreated_zps6kdtxqqi.jpg
 photo 066f1d63-013f-4c97-af01-f6dcc6668763_zps5xotnvpd.jpg

Mä oon kyllä saanut tänään ihan älyttömästi asioita hoidettua! Osasyynä saattaa olla se, että sain itteni suht aikaisin ylös sängystä - kummasti kerkee tehdä kaikkea enemmän, kunhan jaksaa herätä. En kyllä ymmärrä mikä mua on vaivannut, oon nukkunut viimeisen viikon aikana tosi huonosti.. Vaikka sänkyyn mennessä väsyttäisi, niin silti pyörin ympäri sänkyä jonkin aikaa ennenkuin nukahdan. Inhottavaa! Mulla harvoin on mitään univaikeuksia, mut sittenkun niitä on, niin oon ihan paniikissa:-D. Toivottavasti se nyt tästä.. Ainakin vähän piristyin, kun aamulla kävin pitkästä aikaa salilla ja sen jälkeen Paanan kanssa shoppailemassa. Oon yllättänyt itteni positiivisesti kyllä nyt, en oo ostanut mitään vaatteita tai kenkiä muutamaan kuukauteen. Saavutus kai tämäkin, haha:-D. Mutta tänään annoin ittelleni luvan ostaa muutaman kivan jutun - yks vaate ainakin ratkaisi viikonlopun asukriisin, josta oon iloinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!