© Layout by Julia E.

23.10.2015

kuulumisia & uusi rakkauden kohde

 photo DSC00379_zpsyj7kyqz5.jpg

Me lähdetään huomenna kaveriporukalla Kalajoelle mökille, joten mun pitäis vielä tänään keretä muunmuassa lakata kynnet, pakata, käydä suihkussa.. Oh god! Miten tää aina meneekin näin klassisesti, että mä jätän kaiken viime tippaan.. :-D Tää tilanne ei jaksa edes enää yllättää mua itteäni. Ja muuten! Mähän tosiaan ostin uuden puhelimen (krhmm vihdoin), eli iPhone 6S löytyy nykyään tän tytyn kädestä. Oon vähän enemmän kuin tyytyväinen tohon. Nyt vaan saa jännittää, että miten sille käy tuolla mökkireissulla - sydänkohtausta odotellessa, haha! Ja mun oli tosiaan tarkoitus postailla asukuvia tänään, muttamutta! Ehkäpä ens viikolla onnistuis niiden muokkaus:-). Nytkin meinas mennä vähän hermo, kun tää kone alkoi temppuilemaan (tää mun kärsivällisyys on kyllä jotain niin...). Mutta, ehkäpä mä nyt kerrankin (:-D) oon fiksu ja meen ajoissa tekemään noi pakolliset jutut, että pääsen joskus nukkumaankin. Huomenna mun pitää vielä töihin, mutta sitten pääsee onneksi viettämään kivaa iltaa.. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!