© Layout by Julia E.

16.6.2015

väsyneitä kuulumisia

 photo DSC_0035_zps5f8uyboo.jpg
 photo DSC_0016_zpsfbgmlvml.jpg

Heippa! Oon yrittänyt aloittaa nyt viimeisen puolen tunnin aikana kirjoittamaan tänne ja samalla sitten pyyhkinyt koko ajan tekstiä pois, ei vaan toimi aivot sitte yhtään. Oon muutenkin ollut viimeisen kuukauden ihan super väsynyt koko ajan, tuntuu ettei mikään unimäärä riitä - oli se sitten kolme taikka yhdeksän tuntia. Jaksoin tämän työpäivän (ja jaksan huomisenkin) miettien, että sitten mulla alkaa kesäloma, ah! Ei sillä, ei mulla ole mitään kummoisempia suunnitelmia lomalle, että varmaan se menee gossip girliä (oon jäänyt niiiin koukkuun!) katsoen, haha! No ei, ehkä sitä voisi jotain kehitellä:-). Ja muutaman päivän päästähän on jo juhannus, ajateltiin mennä kannukseen viikonlopuksi ja käydä kalajoella pyörähtämässä. On kyllä kiva päästä viettämään juhannusta isolla porukalla:-). Mutta nyt mä alan vähän siistiytymään, lähdetään käymään tytyjen kanssa kahvilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!