© Layout by Julia E.

13.4.2015

new monday, new week, new goals

Tiiättekö sen tunteen, kun olis noin about miljoona asiaa tehtävänä, mut mitään ei saa aikaiseksi? Toivon todella etten oo ainut kenellä on motivaation puutetta! Mulla on ollut tollanen fiilis jo pelottavan monta päivää:-D Voispa vaan palkata jonkun siivoojan tänne, esim joku tällanen olis ok, haha! Ei vaiskaan.

 photo DSC_0016_zps791df188.jpg
oon fiilistellyt viime kesän kuvia.. äh kesä tuu jo !!

Huhhuh mikä viikonloppu takana, mun pitäis kyllä oikeesti nyt rauhottua. Oon ollut viihteellä liian monena viikonloppuna, ja pelottaa vielä kaikki tulevat viikonloput! Tässähän lähestyy uhkaavasti muunmuassa vappu, tanjan tuparit, mun synttärit (!!!), työporukan ilta... O'ouu! Huomaa kyllä, että mitä lähemmäksi kesää mennään, niin tapahtumat lisääntyy. Noo, eipähän kerkee ainakaan tulla tylsää.. :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!