© Layout by Julia E.

7.2.2015

you're the fear, I don't care cause I've never been so high

Anteeksi mun kamala blogihiljaisuus! En oo varmaan ikinä ollut näin kauaa postaamatta? Ou mai, mikä mua on vaivannut:-D. Tänne bloggeriin on vaan aina kova kynnys kirjautua, kun on vähän aikaa ollut postaamatta. Pää lyö ihan tyhjää (niinhän se kyllä aina, haha). On vaan ollut hurjan kiire viime aikoina, töitä ja sen semmosta, kavereitakin oon nähnyt. Ja toissa viikonloppuna olin Helsingissä! Että semmosta. Mut nyt saa kyllä riittää tämä hiljaisuus ja rupeen panostamaan tähän hommaan enemmän (yeah right, kuin monesti toikin on kuultu:-D), no ei mutta tää on kuitenkin sellainen asia mistä tykkään, joten en halua ees lopettaa tätä:-).

 photo DSC_0067_zpsqhkfm2ug.jpg
 photo DSC_0044_zpsye3j99wf.jpg

Asiasta kolmanteen, kuuntelin pari päivää sitten youtubesta tämän biisin (ja nyt se on soinut repeatilla mun päässä siitä lähtien...) ja kyyneleet alkoi vaan virtaamaan.. mikä ihme mua vaivaa! Mutta vitsit että mä odotan tota leffaa! Haha nonii, alkaa nää aiheet heitteleen niin ehkä on parempi lopettaa. Palaillaan♥, ja enää ei ole näin pitkää taukoa, xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!