© Layout by Julia E.

21.2.2015

life via iPhone

 photo IMG_02791_zpshlgcin0k.jpg
moromoro! näytän muuten aina ihan keltaiselta jos näpsin meidän eteisessä kuvia.. jehuu // 
haha mää en kestä näitä kuvia:-D!!!

 photo IMG_02801_zps2tjcnavo.jpg
käytiin yks ilta santun kanssa nannen nam namissa kaakaolla ja muffinssilla, yummyy! // tanjan kanssa 
jeren yllätyssynttäreillä! haha mainio ilta kaikenkaikkiaan, ei voi muuta sanoa:-D

 photo IMG_02811_zpsb6mykcgr.jpg
ja samoilla synttäreillä edelleen.. olikohan mulla muuta tekemistä kuin näpsiä selfieitä vessassa? hmm // 
herkkulautanen♥ mä oon jäänyt niiin koukkuun appelsiineihin!!

 photo IMG_02821_zps8tvbzx13.jpg
sunnuntain 'no make up' -face.. ja päällä ihana aamutakki♥ // feeling so special.. sain kukkia!!


Siinäpä olis mun viime viikkojen kuulumisia kuvien kera! Miten noita kuvia aina kertyykin niin paljon, mulla olis ollut vielä vaikka kuinka monta kollaasia, jotka olisin voinut laittaa tähän:-D Mutta joo, tässä oli vaan tämmöset pikaiset kuulumiset, mä lähden nimittäin tanjan kanssa viihteelle, pitkästä aikaa :-) kivaa lauantai-iltaa♥



PS// blogin osoite muuttui: fannyalexandras.blogspot.fi !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!