© Layout by Julia E.

19.12.2014

kiireisiä kuulumisia

 photo 9fded336-33a8-437a-8430-5968f2b42178_zpsc6b527e1.jpg

Noniin moikka! Vihdoin tuntui että on aikaa kirjoitella tännekkin vähän kuulumisia. Mulla on ollut tooosi huono omatunto siitä, että oon jättänyt tän bloggailun nyt vähäksi aikaa.. Tai siis no, se on yksinkertaisesti vaan jäänyt ihan kokonaan, kun on ollut kaikkea hässäkkää. Esim töissä on ollut tosi kiire, ja tänään onkin mun viikon ainut vapis, jolloin olis tarkoituksena saada muunmuassa ostettua loput joululahjat, käytyä vihdoin kunnolla kaupassa, saada siivotuksi tää kämppä ja laitettua joulukuusi (vihdoin!!! mulla ei oo ikinä ollut näin 'myöhässä' joulukuusen laitto...) phuuuh. Että kyllähän tossa hommaa riittää ihan kivasti. Ja tänäänhän on tosiaan pakko saada hoidettua kaikki, koska lauantaina ja sunnuntaina on töitä.. Muttamutta, ei paniikkia, kyllä tästä selvitään:-D Jouluna mä oon sitte kyllä aivan relax vaan ja mussutan suklaata, haha! Noniin, nyt täytyy taas mennä. Palaillaan!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!