© Layout by Julia E.

21.10.2014

no, I don't really know what I'm supposed to say, but I can just figure it out and hope and pray

 photo DSC_0003-horz_zpsaecff777.jpg 
 photo DSC_0004_zps46f606e6.jpg  photo DSC_0007-horz_zps9088d17c.jpg

Heii muruset! Olin aivan unohtanut lisäillä nää edellisen viikon asukuvat tänne. Noo, parempi myöhään kuin ei milloinkaan..? Ärsyttävää kun tuntuu että flunssa iskee päälle, on tuntunut varmaan jo viikon verran. Aamuisin on nenä tukossa ja sitte päivällä/illalla ei mitään! Argh. Toivottavasti ei nyt isikis, mä en halua nimittäin olla sairas nyt. Mutta joo, pakko sanoa noista asukuvista sen verran, oon niiin tyytyväinen, että ostin noi kengät! Oon kyllä käyttänyt noita koko rahan edestä - jossen jopa enemmänkin, haha. Asiasta kolmanteen, aattelin alkaa keräilemään joka kuun loppupuolella kunkin kuukauden lemppari jutut, elikkä asiat, mitkä on tiettynä kuukautena iskenyt muhun ja mitä oon fiilistellyt.

Lokakuun lempparit

Ed Sheeranin 'Don't' biisi (click)
Lenkit kirpeässä säässä
Jumppailut kotona
Vihreä tee
Lämpimät neuleet
Joulunodotus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!