© Layout by Julia E.

4.10.2014

hyvää ruokaa & parasta seuraa

 photo DSC_0016-horz_zpsfbf52cf7.jpg
 photo IMG_90181_zps7f5a3c14.jpg

Mun koko viikon kruunasin eilinen ilta (jota oottelinkin malttamattomana jo alkuviikosta, hehe), käytiin nimittäin tytyjen kanssa syömässä Rossossa! Mietin vaan, että kuinka paljonkaan tommosetkin pikkujutut piristää kummasti mieltä.. eilen siihen tarvittiin alkudrinkki, (super!!!) hyvää ruokaa, lasi viiniä sekä jälkkäri. Mutta ton kaiken kyllä kruunas hyvä seura.♥ Pakko muuten mainita sen verran tosta ruuasta, että en oo kyllä ikinä syönyt noin hyvää risottoa! Mä oon yleensä (no ok, aina) sellainen ihminen, että kun löydän jonkun hyvän annoksen, niin syön sitte kans sitä heti monta kertaa putkeen, eli tilaan aina sen saman. Nooo.. nyt onneksi uskaltauduin tilaamaan eri annoksen, ja kyllä kannatti. Mutta joo, mun piti vaan pikaisesti tulla postailemaan, koska kohta me lähdetään käymään äitillä, joka tuli eilen ulkomailta. Nyt saa jänskättää, et mitähän tuliaisia mulle tällä kertaa ajautui, haha..!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!