© Layout by Julia E.

19.9.2014

life via iPhone

 photo IMG_88951_zps14d9512e.jpg
häissä söpöilyä // mun työkaveri, pauliina, laittoi mulle kynnet noin kuukausi sitten

 photo IMG_89011_zps95a97c4c.jpg
hahhah!! mulla löytyy hassuja kuvia puhelimesta niin paljon, että muisti on kohta täynnä.. // selfieee

 photo IMG_88981_zpsb6037413.jpg
venetsialaisina tytyjen kanssa!♥ // yritin kovasti saada raketeista kuvia, tässä kuvasaldon parhaimmistoa.. heh

 photo IMG_88991_zpsa76508fb.jpg
lähdin yks ilta tohon alakertaan paanan luo meikittömänä, tän näkösenä.. huom ylisöpöt hello kitty tossut:| // nam!

 photo IMG_89001_zpse01b33b0.jpg
no terve, hiusten väriä ei erota seinästä.. // taas kerran sain uudet hienot kynnet! nää on täydelliset.. :-)


huomasin tässä, että olis taas aika päivittää puhelimen kuvasaldoa tännekkin puolelle. saisin varmaan kuukauden välein tyhjentää koneelle kuvia, kohta on taas muisti täynnä, arghh! viikko on rullannut hurjaa vauhtia eteenpäin, ja näissä mun päivissä on ollut aika sama kaava, aamuisin salille ja illalla lenkille isin kans (iskä on mun uus lenkkikamu.. :-D). oon päässyt taas kesän jäljiltä hyvään vauhtiin ton liikunnan suhteen, jeij. mutta nyt mä lähden käymään äitillä, joten moikkamoi ja kivaa viikonloppua!!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!