© Layout by Julia E.

3.8.2014

itseruskettavat testissä

 photo IMG_70501_zpsbb5a5e7c.jpg

tossa olis lähtötilanne. muahan on vuosien varrella sanottu mm. albiinoksi, haamuksi, jnejnejne - mitä näitä nyt on. ihan perus settiä siis! mutta tää kaikkihan muuttui, kun tanja tutustutti mut itseruskettavien ihmeelliseen maailmaan.. no, paluuta sieltä ei ainakaan enää mun kohdalla ole. mitä sitä kiertelemään, mä oon jäänyt koukkuun tohon melkeenpä joka iltaiseen läträämiseen. ja tiiättekö mistä sen viimeistään tietää? rupesin viime viikonloppuna itkemään (kyllä, fanny 21vee) koska en ollut ruskea.. :-D santtu sai kokea tän mun romahduksen (vähän se tieten naureskeli mulle, kun ihan tosissaan märisin. lol). iskäkin on jo antanut mulle uuden lempinimen, umppalumppa, eli näytän kuulemma ihan tältä.

mutta siis joo, alotin käyttämään ihan ensimmäiseksi tota doven päivettävää rasvaa, ei siis varsinaisesti oo mitään itseruskettavaa, vähän tosiaan päivettää vaan. siitä sitten siirryin dermosilin itseruskettaviin, ja voin vaan kehua! mä oon ite tykännyt todella paljon noista, niitä onkin mennyt jo ihan kivasti. mulla on erikseen naamalle tollanen dermosilin rasva, joka on ihan vaan naamalle tarkoitettu. se on tuo pienempi purkki. noista dermosileistä ei kyllä mitään älyttömän tummaa väriä saa, jos ei sit laita kahtena iltana peräkkäin. mutta muuten ei mitään valittamista, yks parhaimmista ruskettavista mitä oon kokeillut!

 photo DSC_0002_zpsa834a311.jpg


sitten välillä oon laittanut tota lumenen vaahtoa. asteikolla 1-10 toi sais ehkä 7. eli ei mitään järin hyvää, mutta ei nyt mitään huonointakaan. plussaa siitä, et se kuivuu tosi nopeasti mutta miinusta taas ehkä siitä, että haisee aika pahalle eikä oo kauheen riittoisaa.


 photo DSC_0019_zps64a4f38f.jpg

tuo st. morizin instant body tan / wash off on ihan superi! se on siis sellaista, joka periaatteessa lähtee heti sitten ensimmäisessä pesussa pois iholta. tosi kätevää, jos vaikka ei illalla jaksa alkaa sättään itseruskettavan kanssa, niin voi vaan aamulla pistää tuota. ite oon laittanut tota ennen baariin menoa, kun tossahan tosiaan näkyy heti se rusketus ja on kätevää, kun tossa näkee heti että mihin kohtiin sitä tulee. tykkääntykkääntykkään!:-) plussaa tosi nopeasta kuivumisesta, eikä oikeen tahraa edes vaatteita!

 photo DSC_0024_zps7c6afc66.jpg

viime viikolla tilasin tanstoresta (btw, nyt löyty lemppari nettikauppa!:-D) tota whitetobrownia ja st. morizin instant self tanning lotionia mediumina. testailin sitten ensimmäisenä tota st. morizia, ja voin ihan suoraan sanoa että petyin kyllä tohon. väriä ei tullut melkeen ollenkaan, en tiiä sit että olisko pitänyt olla dark eikä medium, mutta eih. en tykännyt. toissapäivänä sitten laitoin tota whitetobrownia, ja tättärää: uus lemppari on löytynyt! ihan ä-l-y-t-t-ö-m-ä-n hyvää itseruskettavaa! plussaa siitä, että toi kuivuu nopeasti (mulla meni noin 20min), ja on riittoisaa sekä tuoksuu tosi hyvälle!:-) ei oo mikään perus itseruskettavien tuoksuinen, vaan enemmänkin niinkuin joku mieto hajuvesi. eikä toi ees ollut pahan hintainen, olisko ollu jotain 9€? en oo kyllä nyt ihan varma. mutta siitä oon varma, että tota tuun todellakin tilaamaan lisää! tässä on vielä vertailukuva..

 photo DSC_0040_zpsd872ddc9.jpg

.. vähäsen on kuitenkin sitä sävyeroa verrattuna ensimmäiseen kuvaan;-D

ja muutenkin mulla on tosta tanstoresta (click), pelkkää hyvää sanottavaa! toimitus on nopeaa - mulla on mennyt noin 2 päivää:-) ja ei, tää ei oo mitään mainostusta, huvikseni vaan kerroin tosta, koska oon niin tyytyväinen:-)

ja vielä levityshanskoista sen verran, mulla oli ensimmäisenä käytössä dermosilin hanska ja se ei kyllä mikään parhain ollut, kesti ehkä jonkun muutaman kuukauden. sitten tilasin malibu -merkkisen hanskan ja se on ollut mulla käytössä ehkä noin kuukauden, ja se hajos ihan totaalisesti eilen, eli ei sekään mitään parhaimmistoa ollut. noo, tilasin tällä kertaa st. morizin hanskan, jokohan se kestäis vähän paremmin.. :-) mutta joo, tulipas tekstiä, haha! toivottavasti tästä nyt oli apua jollekkin, ja toivottavasti jaksoitte lukea loppuun asti. ja hei, kannattaahan se kokeilla ja tilailla itseruskettavia, onhan se nyt kivaa olla päivettynyt. omasta mielestäni vaatteetkin näyttää paljon paremmalta päällä jos on ruskea! joopajoo! nimimerkillä addikti.. :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!