© Layout by Julia E.

11.6.2014

muutama kesäinen uutuus

 photo DSC_0011_zpsf019a6ab.jpg  photo DSC_0010_zps18278ed3.jpg

tässä mun touhussa ei kyllä nyt oo oikeen mitään järkeä.. :-D ensin raahaan viikko tolkulla kirppikselle kauhean kasan vaatteita, ja sitten ''palkitsen'' itteni tästä kaikesta ostamalla lisää kivoja juttuja. aivotoiminta bueno! kellään muulla samaa ongelmaa? puolustaudun sillä, et oon jo kauan haaveillut tollasesta hame-shortsi-kombosta ja nyt kun mun silmiin (vihdoin ja viimein....) osui tollanen, kivassa värissä ja vieläpä suht halpaan hintaan, niin enhän mä voinut kieltäytyä! samaan syssyyn lähti myös ihanat kengät. nuo kengät mua kyllä vähän epäilyttää, oon siis kuolannut tollasia (tosin hieman kalliimpaan ja varmasti kestävämpäänkin hintaan) ja nyt kun bongasin noi, niin pakkohan ne oli ostaa.. saa nähdä, et kauanko noi sit kestää. noh, toivottavasti ainakin tän kesän:-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!