© Layout by Julia E.

28.5.2014

i ♥ breakfast

 photo DSC_0008_zpse0556192.jpg  photo DSC_0001_zps39538f90.jpg  photo DSC_0012_zps901e57c9.jpg

mä rakastan aamupalaa! vois jopa sanoa, et mun päivän kohokohta on aamupala:-D enkä mä ymmärrä ihmisiä, jotka pystyy/jättää aamupalan väliin. mulla semmonen ei nimittäin tulis kuuloonkaan.. haha! ja mikäs olis vielä sen parempaa, kun et on oikeesti aikaa ja halua panostaa aamupalaan, ihan niinku mulla tänä aamuna. harmi vaan kun kotimaiset marjat on niin hirmu kalliita vielä, joten jouduin tyytyyn noihin ulkomaalaisiin mansikoihin, mut kyllähän nekin menetteli.. ;-D päivä ei voi alkaa muutakuin hyvin, jos alottaa sen syömällä tollasta, eihän?


//ps. mä muistuttaisin edelleen (alan oleen tosi ärsyttävä tyrkky..), että mulla on vielä viikon pöytä ykköskirppiksellä!! ja pöydän numerohan on 59! ja mulla on tosiaankin vielä aika järkyttävä määrä vaatteita menossa sinne, joten käykäähän kurkkimassa-->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!