© Layout by Julia E.

26.4.2014

learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow

heii♥ ihanaa kun on viikonloppu, saa vaan olla ja nauttia tosta ilmasta. nuo alla olevat kuvat on eiliseltä, ai että kun oli ihanan lämmin! mä en oikeestaan edes muistanut et mulla on tuon väriset housut, talvella kun olin vaan niin jämähtänyt niihin mustiin pöksyihin... mutta kiva että löysin noi taas uudestaan!:-D nii ja onpa ihanaa olla juurikasvuton, paana nimittäin värjäs tän viikon alussa mun hiukset. heti näyttää niiin paljon paremmalta kun ei oo juurikasvua! tuntuu että mulla tökkii vähän nyt kyllä tää ajatus, enkä osaa pukea mun ajatuksia sanoiksi.. argh. joten ehkä on vaan parempi et mä pidemmittä puheitta toivottelen hyvät viikonloput ruudun sille puolen♥

  photo Collage3_zps4078dee2.jpg

3 kommenttia:

  1. kiva blogi sulla! en tiedä mihin muualle voisin tän kirjottaa, koska en tunne sua. surullista katsoa miten poikaystäväsi iskee muita tyttöjä baareissa viikonloppuisin, kun on liikkeellä poikaporukalla. on tosi surullista kun näkee miten onnelliselta vaikutat kun todellisuus on kuitenkin tällainen, ansaitset parempaa. kerron asian sulle sen takia että toivoisin maailmassa eniten jos mun kohdalla asiat ois samoin niin mulle sanottaisiin siitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika tekopyhää tulla tänne väittämään tuollaisia asioita anonyymisti. Jos edes vähääkään olisit kuusalla mistä puhut, olisit laittanut rohkeasti oman nimesi ylös. Ja raukkamaista väittää että haluaisit eniten maailmassa, että sinulle kerrottaisiin vastaavasta tilanteesta. Tuskimpa haluat että tuollaista tulee sinulle joku ventovieras nimetön netissä kirjoittelemaan, tai jos haluat niin edelleen vain sitä nimeä pöytään. Taidat olla niitä ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä mitä muiden elämässä tapahtuu. Keskity omaasi. Kiitos.

      Poista
    2. anonyymi: sinänsä surullista että puutut mun asioihin, ja luulet vielä tietäväsi mun poikaystävästä ns. 'faktoja'. mä luotan häneen ja jos en luottais, niin en kai sit päästäis häntä ees baareihin poikaporukalla. ja just niin, jos tietäisit oikeasti jotain, niin kai sä uskaltaisit kommentoimaan omalla nimelläs ? ja säälittävää luulla, et mä uskoisin jotain random anonyymiä joka luulee tietävänsä jotain. ja niinkuin tanja sanoi, on raukkamaista väittää et säkin haluaisin kuulla jotain tämmöstä anonyymiltä netissä. kiitos kuitenkin huolenpidostasi, mut enköhän mä pärjää.. :-)

      tanja: wordddddddd !!♥

      Poista

kiitos kommentistasi♥!