© Layout by Julia E.

17.4.2014

kevätuutuuksia

moikka! vähän on venähtänyt tänne kirjoittaminen, mutta tuntuu että oon ollut koko alkuviikon ihan tohinassa menossa sinne sun tänne. oon muunmuassa käynyt salilla, lenkkeillyt, tehnyt kevätsiivouksen (ahh ihanaa, enää puuttuu pääsiäiskukat♥), käynyt mummin kans kaupungilla shoppailemassa+syömässä ja sen semmosta:-) oon niin iloinen kun tiedän että on pääsiäinen ja on kaikkea kivaa tekemistä, sekä on luvattu niin ihania ilmoja. niin ja sunnuntaina on mun pikkuveljien (♥) synttärit, oh god!!! tässähän tuntee ittensä ihan vanhaksi kun noi täyttää 18v.. no, enää pari viikkoa niin on mun synttärit. oikeesti, vastahan oli tammikuu?! mutta en valita, tää kevät on mun lemppari vuodenaika!

   photo DSC_0001_zps72882f68.jpg photo DSC_0002_zpse050177a.jpg  photo DSC_0005_zps06d399ab.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!