© Layout by Julia E.

10.1.2014

aamuisia tunnelmia

moi! mulla on alkanut tää aamu ihmeen kivasti. nukuin hyvin, söin herkullisen aamupalan ja innostuin vähän ottamaan kuvia.. :-) mulla on oikeesti ollut nyt varmaan parin kuukauden ajan sellanen kausi, etten oikeen saa unta ja sit ku saan, heräilen koko ajan ja nukun levottomasti. tosi inhottavaa! alkaa jo vähän tympiin.. no, jospa se tästä. toi mun aamupala smoothie oli kyllä tosi hyvää, laitoin siihen smoothie-hedelmiä, maitorahkaa ja appelsiini-mango mehukeittoa. ja oon innostunut syömään aamuisin puuroa! ennen vihasin puuroa ylikaiken, mut nyt se on alkanut maistumaan. en mä kyllä sitä vielä ainakaan osaa ite tehdä, joten tyydyn 
vaan tollasiin elovena pikapuuroihin..

 photo DSC_0012_zps0faf0cb6.jpg  photo DSC_0073_zpsa238e72f.jpg

täksi päiväksi ei oo oikeen kummempia suunnitelmia. ainakin aioin hakea kengät mitkä tuli tänää (heheh..) ja käydä ostamassa vähän hiusjuttuja. nykyään aina perjantai on sellanen päivä millon otetaan vaan rennosti ja silleen, sitte yleensä lauantaisin on aina enemmän tekemistä, niinku nytkin. tää päivä menee rennoissa merkeissä ja huomenna lähdetään tytyjen kanssa viihteelle, yayy! mulla on vaatteetkin jo valmiiksi mietittynä, ihme sinänsä.. :-D mua harmittaa ku olis niin paljon kaikkia kivoja mekkoja ja hameita, mitä olis ihana pistää päälle ku lähtee ulos, mut tuntuu ihan ylipukeutuneelta jos semmosia pistää. miks kokkolassa ei voi olla mitään kunnon yökerhoa? oikeesti miks?! aina tähän yöelämään saa täällä pettyä:-D ennen ei kyllä ollut väliä sama missä oli, mutta nykyään on, onko musta tullut liian vanha?:-D

 photo DSC_0017_zpsf510d39a.jpg photo anigif_zps1a3961dc.gif photo DSC_0053_zps4ea037d1.jpg

mä muuten innostuin vähän muokkailemaan tän blogin ulkoasua, tai no, banneri meni uusiks ja vähän säädin leveyksiä ym. meinas kyllä hermo mennä pahemman kerran (mikä kärsivällisyys..), ja teki mieli poistaa koko blogi ja tehdä ihan uusi. mutta tää nyt ainakin toistaiseks saa kelvata, ei riitä vielä ainakaan innostus aloittaa ihan alusta.. mä jatkan nyt kynsien lakkailua, kivaa viikonloppua♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!