© Layout by Julia E.

16.10.2013

life via iPhone

 photo IMG_49381_zps7feee014.jpg
1/ihana syksy♥ 2/lähi-pärstä. nyt voin sanoa olevani täysin tyytyväinen mun hiuksiin, tää väri on tosi hyvä ja mun hiukset 
on kyllä kasvanu ihan hurjasti (että äiti turhaa yrität saada mua tasottaan näitä ja leikkaan kakshaaraisia.. mullahan ei semmosia oo:-D)

 photo IMG_49371_zps813b4cd3.jpg
1/selfie, mikäs muukaan.. 2/sain ruusuja, thsih♥

 photo IMG_49411_zps3f8cc275.jpg
1/viime viikonlopun kynnet 2/ton ku aina itekki muistais ennenku avais suun.. :|

 photo IMG_49391_zpsd4b2ba50.jpg
1/joku valonaama, naama ei ees erotu hiuksien väristä 2/♥

 photo IMG_49401_zps7d90a993.jpg
1/ tulossa salilta pari tuntia sitte, loppupäivänä ei sitte enää kävelläkkää pitkiä matkoja, kiitos jalkapäivän.. 
2/ihana ilma ku lähettiin salilta:-)

tää alkuviikko on mennyt kyllä yhdessä hujauksessa, vaikka oon vapaalla ollutki. tuntuu aina että ku on vapaapäiviä nii ei tajua kyllä päivistä mitään (en tiiä teistä mutta mulla se tuppaa menee näin..) mut eri juttu sitte töissä.. noo, oon yrittänyt nauttia näistä päivistä koska loppuviikon oonkin sit töissä. mua harmittaa kyllä ihan kauheesti kun en oo kerennyt postailla paljoo mitään, vaikka nyt olis ollu inspistäki.. toivottavasti ymmärrätte ja mä yritän kyllä skarpata ens viikolla♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!