© Layout by Julia E.

29.10.2013

i stood for nothing, so i fell for everything

 photo IMG_50631_zps39427f62.jpg
1/olin aivan unohtanut että mulla oli tollanen jättisuuri neule.. 2/lohisalaattia !!♥

 photo IMG_50641_zps47f402bd.jpg
1/abc:n vessassa...... nolo 2/kaavya kitchenin ruokaa, mm♥ tuli heti nälkä..

 photo IMG_50661_zpsf484b20d.jpg
1/hahhah, mulla on niin huono huumorintaju:-D.. 2/kivoimmassa löhistelyasussa kotona

 photo IMG_50651_zpsdf249957.jpg
1/selfie, vaihteeks 2/tän päivän välipala, rahkaa ja ananaksen paloja:--)

mun viikonloppu oli kyllä ihan hurjan kiva. perjantaista kerroinki teille jo aikasemmin, mut lauantaina sit lähdettiin juhlimaan ja oivoi, mulla oli kyllä niin hauskaa (ainaki sen mitä muistan..... noeei). tapasin monia uusia ihania tuttavuuksia ja samalla näin muutamia kavereita pitkästä aikaa. sunnuntaina käytiin sanen äitillä syömässä ja löhöttiin vaan:-) meni kyllä tosi nopeesti viikonloppu ja nytki ollaan jo tiistaissa.. tänään käytiin paanan kans salilla ja mää en tajua miten se on aina niin rankkaa viikonlopun jälkeen:-D.. mut ihan hyvä päästä nyt taas terveellisempiin ruokiin ja jättää ne herkut, nimittäin mä ainaski söin ihan liikaa herkkuja viikonloppuna. muttajoo, mä voisin nyt mennä tekemään tomaattikeittoo.. en oo kyllä ikinä tehnyt sitä joten saa nähdä miten se onnistuu, haha. moimoii♥ ja hei kuunnelkaas yks älyhyvä biisi joka on ainakin mulla soinut koko tänkin päivän repeatilla; 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!