© Layout by Julia E.

6.9.2013

you used to say I wont know a wind until it crossed me, like I wont know real love 'til I've loved and I've lost it

 photo pageee_zps494e77cc.jpg
  photo pagee_zps5799aec9.jpg
 photo DSC_0082_zpsa870a3dc.jpg
 photo DSC_0084_zps4fad85a8.jpg  photo page_zps232117e4.jpg

ihanaa että on jo perjantai♥ tää viikko on kyllä mennyt tosi nopeesti, ylläri.. en pysy päivissä mukana ollenkaan. enpä oo oikeestaan edes mitään kummosempaa tehnyt tällä viikolla, tai ainakaan ei tuu mieleen (:-D). mun pitää vielä tänään iltavuoroon, mutta ihme kyllä, ei ärsytä yhtään. päinvastoin, on kiva mennä kun tietää että sitten on huominen ja sunnuntai vapaa:-) en mä kyllä edes oo suunnitellut mitään kummosempaa tälle viikonlopulle, mutta aion ainaki olla ton yhden pupun kanssa. noi asukuvat on btw toissapäiväsiä, mutta en oo vaan aikasemmin jaksanut alkaa muokkaileen niitä ymymym., joten tossapa ne nyt olisi, mulla kyllä menee mielenterveys ku ne on erikokosia mutta en jaksa enää tehdä niille mitään.. blaah. ja pakko vielä sanoa, että voi vitsit mä rakastanki tätä meidän kotia päivä päivältä enemmän. mä sain äsken kauheen inspiksen alkaa laittamaan viimisiä kamoja paikoilleen (kröhöm..) tai oikeestaan tarkemmin sanottuna koruja jne. puolustuksena tähän, niitä on niiiin paljon etten oo vaan aikasemmin keksinyt että mihin niitä tunkisin:-D tila on meinannut loppua kesken.. ja joojoo, pitäis varmaan luopua joistaki, mut miten raaskin ?! haha.. mä lakkailen nyt nää kynnet loppuun ja kohta sane tuleekin töistä ja aletaan tekemään ruokaa ennenku lähen töihin. noni, moimoi ja hyvää viikonloppua♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!