© Layout by Julia E.

11.9.2013

life via iPhone vol. 24569301

taasko puhelimella otettuja kuvia ? voi kyllä. mä oon jotenki kummasti laiskistunu (voikohan noin edes sanoa..?) ton kameran suhteen. 
rakastan kyllä kuvaamista mutta nyt ei muutenkaan ole oikeen ollut mitään inspistä kuvata.. nooo ehkä se vielä tästä. toivottavasti te 
ette vaan kyllästy näihin tämmösiin postauksiin:o

 photo IMG_45701_zpsa5dc4ac3.jpg
1/joku random kuva viikonlopulta.. thank god mun juurikasvu ei näy tossa:-D se on nimittäin jotain aivan järkkyä.. 2/aww.. mua ootti 
eilen illalla lenkin jälkeen valmis salaatti ja ruisleipää♥ ihanan rento ilta, syötiin ja katottiin salkkareita yhdessä:-)

 photo IMG_45711_zps0f483d9a.jpg
1/ihana näkymä. olipa tosi kiva kävellä noin pimeellä tiellä töiden jälkeen, ihan yksin.. kaikenlisäksi mua alkoi työpaikan pihalta 
seuraamaan joku auto ja se seuras mua kotia asti.. hyi:-( pelotti kyllä ihan kauheesti.. 2/aah, mami teki eilen lättyjä..♥

 photo IMG_45721_zps60d56c04.jpg
1/mun kamu. se ei vaan ollu kuvaustuulella:-( 2/taasko sillä on uusi mekko..? jeesjees..

 photo IMG_45731_zps3a8edf37.jpg
1/no moro.. btw ihan superi tuo neule♥ 2/haha true, true..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!