© Layout by Julia E.

16.9.2013

jeffrey campbell lita spike + pari muuta uutuutta

työntäyteinen viikonloppu takana, onneks ens viikonloppu onkin sit vapaa.. huh. viikonloppu meni kyllä tosi nopeasti (niinku päivät yleensäki), mutta ei haittaa kyllä yhtään:-) perjantaina sane tuli hakemaan mut töistä ja käytiin kaupungissa, vähänkö oli porukkaa vaikka kello oli jotain puoli ykstoista.. cubuksesta mun mukaan tarttui kiva leopardi kuvioinen toppi ja rintsikat.

 photo DSC_0007_zps795923f9.jpg

noi ei ollut edes pahan hintaisia koska siellä oli kaikki tuotteet -30%!! mut ihan hyvä vaan ettei mitään muuta kivaa löytynyt, 
koska mä oon pihistellyt mun palkkaa yhtiin suloisuuksiin..

   photo anigif_zps5837cacc.gif photo DSC_0032_zpsfda9b1c1.jpg  photo DSC_0036_zpsb721e5de.jpg  photo DSC_0034_zps85188e25.jpg

TADAA !! haha mun lita kokoelma se vaan kasvaa.. mut onhan noi nyt ihanat ja täydelliset ja ja ja.. voi että. mä oon rakastunut♥ sane ja mun pikkuveljet tuomitsi noi heti tappokengiksi.. :-D niin ja on mun vaatekaappi täydentynyt tässä viikonlopun aikana vielä yhdellä parilla housuja (jotka näkyy tossa kuvassa) ja valkoisella perusneuleella joka tulee tod. näk. vilahtelemaan täällä bloginkin puolella useaan otteeseen tässä syksyn mittaan..

   photo DSC_0001-horz_zps1921e45e.jpg

mutta nyt kyllä saa riittää nää ostokset ja mä en osta yhtään mitään ainakaan kuukauteen. joojoo, ihan varmasti..

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!