© Layout by Julia E.

27.9.2013

himohamstraaja täällä hei

 photo lol_zps63099e2d.jpg  photo DSC_0016-horz_zpsca6e52dd.jpg  photo DSC_0055_zpsf2e224fa.jpg

siinäpä olis eilinen rento ja lämmin asu. olin ihan unohtanut ton leopardikuvioisen neuletakin, mutta oli kiva yllätys löytää toi kaapista. oon oikeestaan nyt vasta alkanut hoksaan että mulla kyllä on niitä vaatteita, ja aika paljon onkin.. haha. nauroin mummille kun se väitti että mä oon vaatteiden hamstraaja, mut pidemmän päälle mietittynä se ehkä saattoikin olla oikeassa..? pitäis kyllä viedä kirpparille osa, mut jotenkin se aina vaan jää.. ja en edes aina raaski heittää kaikkia vaatteita pois. alan yleensä käymään vaatekaappia läpi asenteella 'kyllähän tätä vielä voi käyttää', nimim. vieläkin marimekon omppukuosinen paita tallella, käytetty viimeksi yläasteella. ehkä olis oikeesti jo korkea aika alkaa luopumaan jostain.. :-D ja ollaan sovittu mummin kans että mä heitän aina vähintään kaks paitaa pois ku ostan yhden. juu.. arvatkaa oonko onnistunu ?:-D ja mites toi ostolakko ? nytki yks ginan paketti ja yks h&m paketti tulossa kotia päin (ei niissä kyllä oo paljoa, kaks paitaa ja koruja..). en osaa enää hallita tätä mun ostelua (lohduttaa kuitenkin tieto etten oo ainoa, että paana terveisiä vaan:-D). voitte ilmottaa mut johonki suomen himohamstraajat ohjelmaan, kiitos !!

3 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!