© Layout by Julia E.

24.7.2013

blablabla

 photo IMG_41171_zps4926b1fc.jpg
1/moromoro 2/ihana auringonlasku leikkarilla

 photo IMG_41181_zps9ec4c0a2.jpg
1/superhyviä muikkuja, namss !! 2/vähä huonolaatunen kuva..

moikkaaa♥ mulla oli eilen jotenki tosi outo olo ja tuntui ihan että joku hemmetin mahatauti olis alkamassa.. töissä en pystynyt oleen muutaku pari hassua tuntia ja sieltä sitte lähdinki kotiin lepäilemään, juomaan ainaki miljoona litraa gefilusmehua+vettä ja kattomaan pari jaksoa muumeja (ihan parasta kattoo niitä pitkästä aikaa:-D!!). tänää aamulla pelotti herätä ku ajattelin heti että jos on samanlainen olo, mutta onneks se oliki jo helpottanut ja nyt mulla on kyllä tosi hyvä ja energinen olo (pitää kuitenki vielä varmuudenvuoks koputtaa puuta....)!! vitsit kerkesin jo säikähtää että viikonloppu ja pipefest menee mun osalta ihan pilalle, mutta thank god mä oon terve:-) kauhee selitys, haha.. mutta olis ollu aika huono tuuri jos nyt olis tullut sairaaksi. ja tosiaan, en oo yhtään tajunnut (enkä pakannut edes vielä:|) että huomenna onki jo lähtö, vitsit ku on kivaaa♥ tää oli vaan tämmönen pikapika postaus ku en sit kuitenkaan kerkeä enää tällä viikolla postailla, joten palailen sit miljoonan kuvan keran tänne ens viikolla;-D mutta ehkä mä nyt lopettelen ja annan sanen tulla pelaileen, nii ja tosiaan, meen vihdoin pakkailemaan, heheh.. moimoiii ja kivaa loppuviikkoa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!